Thank God It's Friday

Hej mina vänner! De små pollenkornen som bosatt sig precis överallt har gjort min hals igentäppt och det kliar hysteriskt mycket i gommen..! Min röst är hes och det låter som att jag precis vaknat.. trevligt. Så därför har jag bestämt mig för att stanna hemma ikväll. Trots att det är fredag! Men imorgon ska vi på Elin & Jonas vigsel och det tänker jag inte missa, och senare på kvällen kommer Kevin hit. Så det känns som ett alternativ att stanna hemma idag och kurera mig och mysa till det med lite filmer eller nåt :).

Fanny, Emelie, Malin & Rebecka ska fira Fanny nere i Malmö ikväll. De ska käka på Friday's som vi alltid brukar göra och jag hade kunnat betala en flygbiljett ner bara för denna kvälls skull! ;) Vi har alltid så trevligt där och det är ett perfekt ställe att fira någon. Deras mat är underbar, drinkarna likaså, stämningen är på topp, och den härliga personalen bjuder alltid på en glassbomb och kommer in och sjunger Happy Birthday To Ya med heliumröster, när någon fyller år. Har så många härliga minnen därifrån!







Jag hoppas att ni har en underbar kväll mina fina,
drick en mojito för mig, eller två!

Nu ska jag fixa ihop nåt att äta. Är inte sugen på nånting så detta kan ju bli lätt.. :(


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Saknade dig jätte mycket igår gumman!! Men gud vad jag inte kände igen dig i så mörkt hår =))

2011-05-14 | 13:48:51
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback