Natten är ung och jag ligger vaken

Det blev en riktigt gööörgo Valborg (som mina Småländska vänner hade sagt)! Det började med korv med bröd, popcorn, chips och gott vin hemma hos mig och Emma. Vi la ut massa filtar och stora kuddar i det stora rummet här på övervåningen och så hade vi lite picknick inomhus eftersom vädret blev kasst precis när tjejerna kom. Vi lyssnade på härlig musik, snackade och låg dubbelvikta av skratt pga söta och galna Junita :). Det blev en riktigt mysig start på kvällen med tjejerna!

Lite senare fortsatte vi hem till Marko, en av Emmas kompisar och där stannade vi hela kvällen och hade en fortsatt trevlig förfest, och begav oss sen in till stan och dansade natten lång på APT, en klubb nere på Tändsticksområdet (där kåren ligger).

Vi hade en skittrevlig kväll som avslutades med en genväg påväg hem, alltid dessa jäkla genvägar. Jag hatar dem! För jag är så mesig och vågar aldrig klättra över staket och grejer. Men igår hade jag tydligen inga hämningar och idag har jag jätteont i skinkorna, eftersom jag givetvis ramlade ner på rumpan för ett 2,5 m högt plank. Haha.. aldrig mer Emma!












Dödens plank! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback