Tappat rösten

there may come a time, a time in everyones life
where nothin seems to go your way
where nothing seems to turn out right
there may come a time, you just cant seem to find your way
for every door you walk on to, seems like they get slammed in your face
thats when you need someone, someone that you can call.
and when all your faith is gone
feels like you cant go on
let it be me

Jag ligger här i min säng med datorn på magen, lyssnar genom underbara Ray LaMontagnes låtar och försöker sjunga med till "Let it be me". Men min röst är så gott som borta nu - jag fattar inte vad som hänt idag? Börjar undra om det verkligen är pollen eller om jag har en infektion som ligger o lurar i kroppen. Om så är fallet blir jag riktigt ledsen eftersom jag precis kommit igång med löpningen, det har gått så bra nu ju. Ska ta och sova på saken så ser vi imorgonbitti. Annars blir det en tyst helg, kul för Kevin :).

Jag är så spänd inför morgondagen, vi ska åka och se Elins vigsel klockan två. Hon kommer vara så fin! Jag ska ta bilder och om det är okej för Elin så lägger jag kanske upp en imorgon. Men bara om det är okej!

Hoppas att ni har en mysig, dansande eller lätt berusad kväll? Vilket som känns som en härlig fredag. Sov gott med er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback