Studentliv

Hej! Nu är jag glad igen. Mätt och belåten! Jag skyndade mig till Konsum (som för övrigt är en alldeles för dyr matbutik för studenter) men jag hade ingen ork att gå in mot stan. Så jag handlade en pizza och värmde den i mikron, faktiskt ganska god. Och snart har jag hällt i mig en liter Ramlösa granatäpple, den godaste! :)

Det känns som en riktigt skön söndag idag faktiskt. Studentmat i form av pizza till frukost/lunch och nu återstår bara lite slappande framför tvn. Sitter och tittar på Off the map, repris från i onsdags. Snart ska jag givetvis plugga lite också, det hör ju till det ljuvliga studentlivet. Fast nu började reprisen av Grey's så plugget får vänta en stund till! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback