Sov gott!

Nu är det dags för mig att sova, jag är redan sen som det är. Att jag aldrig kommer i säng! Det finns alldeles för mycket kvällsroligt som drar mig från att sova. Jag älskar ju kvällar och nätter! Men nu ska jag springa in på badrummet och ta bort smink och borsta tänderna, och sen springa in på rummet igen och slänga mig under täcket, med betoning på springa och slänga. Fort ska det gå! :)

Sov gott mina fina vänner, vi hörs imorgon. Då är det äntligen fredag igen, dagarna går fort nu! Sweet dreams ♥.


Kommentarer
hemligt :$ säger:

gaah så jävla snygg!

2011-05-20 | 00:13:44
C säger:

Haha, tack "hemligt :$" =)!

2011-05-20 | 00:18:16
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback