Sommarväder och matteplugg

Hej godingar!
Japp, såklart är det världens skönaste sommarvärme idag när vi suttit inne på biblioteket. Men det känns som att vår mattetenta imorgon är liiite viktigare än att bli solbrända.. men bara lite..! Ikväll börjar den härliga festhelgen i Båstad för mina vänner, och imorgon börjar den för mig!

De är på väg dit nu med bilarna fulla av glada skåningar och god dricka! Kan knappt vänta tills imorgon, det ska bli så jäkla kul att få träffa alla igen :). Det var längesen! Om jag inte skrivit det innan, så är det Alex & Fanny vi ska fira i helgen, vi är nog runt tjugo stycken - det kommer bli helt fantastiskt!

Nu ska jag ladda vidare för helgens festligheter med att städa och kolla genom matten en gång till. Ska börja packa ner mitt rum också för snart flyttar jag! Får ju nycklarna på söndag redan, woho!

Jag önskar er en riktigt skön fredagskväll, så hörs vi säkert sen igen! Kram!


 Min gosiga lilla hårboll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback