Sängben

God morgon! Ni läser rätt.. för mig är det morgon så här sent idag! Jag sov ut ordentligt och så många timmar har jag inte sovit på väldigt länge! Det var skönt. Men nu har jag missat några timmas uppackning så nu får jag skynda på!

Jag sov iallafall som en prinsessa redan första natten. Först kändes det lite konstigt att inte ha någon dörr att stänga till mitt sovrum. Men mitt sovrum är ju min lägenhet så det får jag vänja mig vid. Vilket jag nog gjorde rätt snabbt för jag somnade direkt!

Vad gör ni idag då? Jag ska nog möta upp Emma nere på stan senare om jag hinner. Men vädret ser ut att bli riktigt kasst så det får väl avgöra. Ikväll ska vi ut iallafall! :) Var vet jag inte än men kan tänka mig att vi sitter på Pipes först sen går vi kanske ut och dansar.

Nu ska jag försöka få något gjort här hemma, ser ut som... Jag har hela köket kvar att fixa och lite på badrummet. Men det bör gå fort! Hoppas att ni har en mysig lördag!! Puss & Kram!



Gillar mina sängben! De får sängen att se mindre "sängaktig" ut tycker jag,
speciellt nu när jag har sängen i vardagsrummet.


Kommentarer
mysan säger:

Va fina! Jag vill också ha såna :) Är dem från ikea?

2011-05-28 | 12:55:37
Bloggadress: http://valleedelarmes.blogg.se/
C säger:

Tack Mysan!! :) Japp de är från IKEA men jag tror att de kan ha utgått, jag köpte de för några år sen. Men där finns kanske nåt liknande! :) De hette iallafall "Manger"! Puss!

2011-05-28 | 17:54:43
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback