Regn, regn, regn

Vart tog den ljuvliga våren vägen egentligen? När jag vaknade imorse sken solen och jag sken upp lika fort. Men när jag gick utanför dörren höll jag på att frysa ballarna av mig, fyför vad kallt det har blivit! 5 grader hade vi nog. Inte okej. Och nu har det regnat hela eftermiddagen och allt är grått och tråkigt. Visserligen ganska mysigt att sitta inomhus och plugga när man hör regndropparna mot rutan.. Men nä! Jag vill gärna ha tillbaka våren nu!





Nu ska jag fortsätta plugga! Hoppas ni har en mysig söndagskväll! Puss&kram


Kommentarer
Anonym säger:

Usch ja, idag var det inget skönt väder alls =( Vi får hålla tummarna för att den underbara våren snart är tillbaka... Helst imorgon! Hoppas plugget går bra!

2011-05-01 | 21:32:45
C säger:

Nej iskallt och ruskigt väder! Sånt är ju mysigt men då ska det vara oktobermånad! Då är det riktigt mys. Men inte nu, 1 maj!! Men det skulle bli varmare igen snart tror jag. Plugget går sådär, har svårt att hitta motivationen nu..! alla är så slut i huvudet nu, nu vill man ta sommarlov! Kram på dig!

2011-05-01 | 22:10:51
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback