Post-it, check!

God kväll sköna hönor!
Jag har pluggat en massa ikväll, och nu tröttnar jag snart ihjäl mig på detta. Åh, jag önskar att jag kunde hitta motivationen igen. Den är som bortblåst. Men det är bara att kämpa vidare för det börjar närma sig tenta... waaah.

Under kvällens gång har jag bredvid pluggandet snackat med min vän Mattias om allt mellan himmel och jord. Det brukar bli mycket musik- och matlagningssnack, toppen att kunna ge varandra tips :). Hur som helst så kom vi in på sommaren och att vi måste slå ihop mitt lilla tjejgäng med han och hans vänner för vinkvällar i sommarvärmen. Mattias hade träffat min lilla Malin i Lund igår och det bestämdes där. Gemytligt! ;)



Nu ska jag snart sova, men har snöat in totalt på en artist som heter Joshua Radin. En favorit är Paperweight som jag hörde för många år sen på Malins iPod. Han har en rad andra godingar bl.a. WinterFriend like you och They bring me to you. Lyssna på dem och njut! Men gör det imorgon vänner, annars blir ni sittandes hela natten, tro mig! ;) Sov så gott! Kramar ♥



Paperweight


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Så himla mysig mysik, ny på min lista <3

2011-05-02 | 20:35:20
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback