One good, one bad

Imorse var jag hos läkaren igen, och skulle göra spirometrin, mest för att kunna utesluta astma. Så vi testade mig, och det visar sig att min allergi utvecklat astma. Det finns ju icke-allergisk astma och allergisk. Jag som aldrig varit allergisk förr har alltså blivit både pollen- och kattallergiker den här våren och nu har det utvecklats till allergirelaterad astma... så himla tråkigt :(.

Det var den tråkiga nyheten. Nu till den roliga: jag pratade med min hyresvärd idag och jag fick lov att måla i min lägenhet. Trots att de har en standardfärg som alla lägenheterna är målade i. Men den är beige och tråkig och dessutom ganska smutsig nu, med massor av hål i väggarna. Så nu ska jag måla lägenheten vit och fin! Wiiie! Älskar att måla, det är så himla kul att styra upp sånt här själv! Får hjälp av vännerna så det kan gå fortare, detta kommer bli toppen! :)

Nu ska jag packa ner rummet i flyttlådor, vi hörs senare tycker jag! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback