Nytt i garderoben

Hello godingar!
Idag har jag varit duktig med plugget måste jag säga! Det känns skönt. Men nu kunde jag inte vänta längre med bloggen, för på min pluggpaus sprang jag ner på stan och köpte diskmedel (som var huvudorsaken till stanbesöket) men jag köpte också en ny älskling till min garderob. Minns ni den röda klänningen jag köpte på Monki efter förra tentan? Den har jag iallafall införskaffat mig i marinblå. Jag älskar den! Den ska jag ha på mig när vi firar Alex och Fanny nere i Båstad om några veckor. Till vita converse och förhoppningsvis bruna ben!

Jag går osminkad nu dessa dagar inför tentan, det finns ingen anledning till att sminka sig och det är så himla skönt! Låter ansiktet vila lite. Dessutom behöver man snart inget smink eftersom solen gjort sitt. Bara lite mascara!







Ser att färgen ser helt olika ut på alla tre bilder.. Men den ser ut som på den första bilden =)!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh så du köpte den iaf, jätte fin luuuuuuuuv it! Vad hände med långklänningen då?

2011-05-02 | 20:36:28
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
Emelie Sjölin säger:

Åh så du köpte den iaf, jätte fin... luuuuuv it! =) Vad hände med långklänningen då?

2011-05-02 | 20:37:33
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
c säger:

Långklänningen hänger i min garderob ;). Så nu har jag båda! Blir nudlar resten av månaden hihi! Puss!

2011-05-02 | 20:58:52
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback