Nyinflyttad!

Hej!! :) Idag har jag inte hunnit skriva nånting här. Vi har haft fullt upp hela dagen! Jag var här i lägenheten redan klockan sju och målade om väggarna en gång. Nu blev det riktigt bra med färgen! Sen hämtade Emma mig i ösregn, så körde vi hem till huset och packade ur mitt rum. Emma hade kunnat öppna flyttfirma, för så bra och smidigt som hon packade bilen har jag aldrig sett förut ;). Vi körde bara två gånger mellan huset och min nya adress. Så hela flytten tog oss bara två timmar!

Nu sitter jag här min alldeles egna lägenhet. Min första lägenhet! Nu kan man säga att jag flyttat hemifrån på riktigt! Jag har fått upp lite grejer men långt ifrån allt. Ska fortsätta någon timme till men mamma önskade lite bilder innan hon skulle sova, så här kommer ett par bilder sålänge. Så blir det ett inlägg imorgon på hela lägenheten, både kök och badrum också!


Resultatet efter dagens målning! Och då hade jag ändå lånat Elins målartights som hon dränkt i färg igår så det var fritt fram för fingertorkning! Gick visst genom lite..







Uppdatering imorgon på resten av lägenheten!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Nej men sluta vad underbart!!!! Grymt gumman =) Sjukt snyggt med bilderna så där lutade mot väggen, like like LIKE! Och jätte fint med ditt bord, åh vill dit nu!

2011-05-28 | 01:55:08
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
Johanna säger:

Jätte fint! :)

2011-05-28 | 06:57:43
Bloggadress: http://thesmallwonderfulthings.blogspot.com/
Anonym säger:

Grattis till nya lägenheten och good work med den! Det ser suupermysigt ut tjejen! Kram på dig!

2011-05-28 | 08:07:46
Anonym säger:

Emelie: tack så jättemycket! Jag vet inte om tavlorna ska stå så än, men kunde inte spika igår för färgen var inte riktigt klar! Ballerinan ska iallafall inte stå på golvet (!!). Längtar ihjäl mig tills du kommer hit!! SNART <3!



Johanna: Tack J! :) hoppas vi ses i sommar! Kram!



Anonym: Tack ska du ha fina :)!Här är faktiskt mysigt, sov som en prinsessa redan första natten! :) Kram på dig!

2011-05-28 | 11:52:50
Natalie säger:

Grattis till lägenheten och jag måste instämma med tidigare kommentarer, riktigt fint målat och iordningsatt! :D Är lite nyfiken på hyran i Jkpg för ettor och så. Är din centralt belägen, hur stor i kvm och hyran? :)

2011-05-31 | 10:09:03
C säger:

Svar Natalie: Tack så mycket! :)Ettor i Jönköping är dyrt faktiskt, det är jättetråkigt. Man kan ju hitta billigare lägenheter som är fina men som inte ligger så centralt, min ligger väldigt bra belägen både nära skola och stan! Men sen betalar jag också en ganska dyr hyra, den ligger på runt 3900 i månaden, för 27 m2! Men jag har letat lägenhet sen i augusti så jag kände att jag verkligen ville! :) Bor du själv här eller? Kram!

2011-05-31 | 16:28:07
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
Johanna säger:

Ser verkligen supermysig och fin ut :)

2011-05-31 | 20:13:34
Bloggadress: http://firstkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback