Träna med Nike+!

Hej godingar!
Hoppas att ni har en skön tisdag? :) Det har iallafall vi i Jönköping haft. Vädret är fantastiskt idag också, riktigt varmt och skönt.

Jag har varit ute med Erik idag och slitit som ett djur... hehe, har inte sprungit på några veckor nu pga allergin och förkylningen men nu kör vi! Idag blev det en skön runda på 7,9 km. Jag ville stanna och ge upp typ hela tiden men jag blev pushad och vi sprang faktiskt på en bra tid till slut. Härligt!

Sen använder jag mig av Nike+ när jag springer och det är verkligen ett tips till er som ännu inte införskaffat er en sådan. Man köper en liten sensor som sitter under sulan i Nikeskon och så är den kopplad till din iPod eller iPhone. Hur bra som helst! Jag köpte min på Stadium men den finns säkerligen i alla sportaffärer som säljer Nike!
















Det är så himla roligt att springa med Nike+! Dels för att man blir peppad av rösten i hörlurarna som talar om hur långt man sprungit osv, och dels för att det är kul att kunna se tillbaka på sina träningar och om man förbättrar sig. Vilket givetvis är målet! För i sommar är det Malmös halvmara som gäller tillsammans med Emelie. Hårdträning inför den!!


Kommentarer
melissa säger:

tack ! ja, det ser gott ut, men det är surt ;)

vad har du hittat på med idag ?

2011-05-10 | 22:12:15
Bloggadress: http://meelissaaaa.blogg.se/
melissa säger:

jag har varit med kompis :D

2011-05-10 | 22:39:26
Bloggadress: http://meelissaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback