Night time

Nu kastar jag in handduken! Har pluggat tillräckligt för idag, imorgon är det nya tag! Klockan ringer 06.00 och om jag är vid liv är tanken att jag ska gå upp då. Men det vet man aldrig med mig... Tänkte plugga lite innan läkaren klockan tio! Får se vad det är för fel på mig, jag har ju reagerat på pollen för första gången och även mammas katter, andningen blev väldigt mycket sämre. Så förhoppningsvis får jag något som hjälper mig så att jag kan komma hem till mamma och Emelie när jag vill =)!

Sov så gott! Puss!


Kommentarer
Anonym säger:

Hoppas det går bra hos läkaren idag! Så du kan andas normalt igen! Jag håller tummarna för dig! Kramisar!

2011-05-03 | 09:42:29
C säger:

Tack för tumhållningen! söt du är :). Det gick bra men jag är allergisk mot kisarna som vi anade... så himla tråkigt. Ska göra en ny undersökning sen för att kolla så att det inte utvecklats astma :/ Kram!

2011-05-03 | 12:20:56
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
Anonym säger:

Nej så tråkigt =( Hade du problem med det när du bodde hemma också? Eller det har kommit nu kanske för du varit ifrån dem? Hoppas på du slipper astma för det verkar vara så jobbigt =( Krya på dig och lycka till med pluggandet idag! Kram på dig söta!

2011-05-03 | 13:32:02
Mamma säger:

.... daytime.

2011-05-03 | 13:32:43
C säger:

Anonym: nej jag har aldrig varit allergisk förr utan det har kommit sen jag flyttade hit :( så himla dumt. Man kan liksom

Inte leva utan de små håriga liven ;P. Nej förhoppningsvis är det inte astma, det hade varit jätteångest!! Tack så mycket för allt gulligt du skriver :) nu ska jag äta nåt gott och plugga vidare! Största kramen till dig!



Mamma: jag tänkte skriva daytime också men ingen förutom ni hade tyckt att det var kul ;)

2011-05-03 | 15:58:56
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
Emelie Sjölin säger:

DAYTIME!!!! Wanna play? =)))) jag dör vad kul!

2011-05-03 | 16:36:58
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
C säger:

Hehe.. "what ya doin' there mate? -I'm playing the night time-day time game, wanna play?"

2011-05-03 | 19:56:41
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback