Mys med stort M

Nu är det dags att sova och ladda upp inför morgondagens seminarium! Vi börjar klockan 8.30 så det kan behövas lite god sömn. Elin lämnade precis mig och körde sen hem Anna och Fritte, efter en underbart mysig kväll hemma hos Elin. Vi köpte hem sallad och åt som om vi aldrig sett mat förut... haha, vi var så hungriga allihopa! Har bara ätit två äpplen och några oreos-kakor idag, så salladen satt precis där den skulle.

Sen spelade vi spel och slappade framför tvn resten av kvällen, under filtar, med gott te och popcorn i mängder. Solfrossan började krypa på där i slutet så vi mös till det ordentligt.

Nu ska jag ta bort mitt smink och sen hoppa ner i sängen, längtar! Ska bli så skönt att sova!

Vi hörs imorgon godingar, kramar ♥.









Och sen lekte Fritte lite med min mobil och gjorde mig och Kevin lite snyggare: 



Nuuu är det sovdags! Tack tjejer för en skön dag på stranden och en mysig kväll!


Kommentarer
Elin Axell ;) säger:

Hahahahahaha!! Ni är såå galet snygga! Tack själv fina Cissi för en fantastisk dag!

2011-05-31 | 23:46:02
C säger:

Haha visst ääär vi! =) Puss på och sov så gott goding! <3

2011-05-31 | 23:47:22
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
mysan säger:

Fin du är Cicci!

2011-06-01 | 10:23:37
Bloggadress: http://valleedelarmes.blogg.se/
C säger:

Tack Mysan :)

2011-06-01 | 13:26:47
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback