Ingen bränna idag

Hej igen. Vi är redan tillbaka från mysiga Axamo, det blev en väldigt kort visit för molnen ville inte ge sig! Det var hur fint som helst med endast några få fluffiga moln till en början, men sen täckte de solen helt och det blev kallt direkt! Så vi packade in grejerna i bilen efter en timme, körde till IKEA och kikade runt på lite nyheter och nu är jag hemma igen. Fortfarande molnigt, så himla tråkigt när vi är föreläsningsfria!

Men jag fick ett sms av Hanna precis om att läraren imorgon är sjuk (synd om henne) men bra för oss! Då kan man ju hoppas att vädret är fint iallafall! :) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Jag känner mig hängig, kallsvettig och tjock i halsen. Jäkla pollen.. ska ut och springa senare i eftermiddag så jag hoppas att det är bättre då!

Vi hörs senare vänner, hoppas er dag är finare än vår!


Måste säga att jag älskar iPhonekameran! Iallafall utomhusbilderna, de blir ju riktigt fina i färgerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback