IKEA

Hej på er!
Solen skiner idag och verkar vara på sitt bästa humör. Underbart! Vi har fixat det sista nu inför seminariet på onsdag med opponeringen. Satt ute i solen en liten stund när vi gick genom allt en sista gång, åh vad jag älskar solens strålar.

Nu ska jag bege mig till IKEA för storshopping! Egentligen planerade jag bara att köpa en byrå till mina kläder, eftersom jag har väldigt lite förvaringsutrymme här i lägenheten. Men så igår när jag kikade runt på IKEAS hemsida slog det mig hur lite jag faktiskt har här hemma. Jag har inte ens stekjärn eller kastruller.. haha, kanske alltid en början ;)!

Så nu har jag fyllt ett helt A4-blad med grejer jag ska köpa idag. Jag åker dit någon timme tidigare och sen kommer Emma och möter upp mig och hjälper mig hem med alla grejer i hennes bil. Så ikväll blir det nog en rejäl IKEA-uppdatering! Stay tuned.

Kram sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback