Hej kära ni! Tentan kändes faktiskt bra. F...

img_7949 (MMS)

Hej kära ni! Tentan kändes faktiskt bra. Fast det vågar jag inte säga för då går det aldrig bra, men i smyg...så kändes den ganska bra :). Jag kan knappt beskriva känslan av att ligga i solstolen och låta solen värma mina kinder, dessutom pluggfri. Det är underbart! Efter tentan tog vi en liten fika, jag och tjejerna. Sen köpte vi biljetter till sittningen den 18 maj, sista inför sommarn! Och nu ligger jag och Emma och solar och har det jättebra, med vinet på kylning. Ikväll ska vi givetvis fira tentan med vännerna från klassen hemma hos några av killarna, och därefter drar alla ut :). Men nu är det bara solning och latande som gäller - så himla gött! Önskar er en skön fredag mina vänner, vi hörs senare! Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback