Free fallin'!

Spänningshuvudvärken börjar släppa, matlagningen är på gång, solen skiner än och jag är på toppenhumör. Lättnaden efter varje tenta, även om man inte alls vet hur bra det gick (eller dåligt), är alltid lika stor. Det känns som att man kan andas på riktigt igen. Man får inte högre puls varje gång man tänker på plugget utan istället tvärtom. Fy fan (ursäkta) vad skönt det känns!

Vi har äntligen en ledig helg efter 10 veckors plugg! :) Jag känner mig precis som Tom Cruise i filmen Jerry Maguire, en film som har varit min favorit i många år! Den är så mysig! Men iallafall, en scen när han sitter i bilen och sjunger Tom Pettys Free Fallin' - så känner jag mig nu.




Snart ska jag springa ner till Emma och titta på Bachelor som Emma lovade skulle vara sevärt... hehe, får la se! Men sen blir det lite vin och cider och sminkning och lockning and so on.. Och förfest, sen till den härliga klubben Farfar och en himla massa dans.


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh, underbar scen!! =) bästa <3

2011-05-06 | 17:20:57
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback