Empty room

Hej vänner!
Hela helgen är förbi och det känns ändå bara som söndag. Men tyvärr är det måndag och till och med snart tisdag. Tiden gick alldeles för fort i helgen! Kevin åkte precis hem, och nu är här tomt igen. Fy för vad tråkigt. Jag vänjer mig alldeles för snabbt vid sällskapet och som den sällskapssjuka människa jag är, känns det väldigt ensamt just nu. Buhu.. Och angående godissuget i söndags. Jag åt, och det var gott. Så himla gott.

Kevin och jag köpte en riktigt stor godispåse och så delade vi på en Ben&Jerry-glass, med browniebitar i. Har haft en riktig slappehelg med massa gott. Känner riktigt hur jag jäser.. haha, så imorgon är det slut på det roliga igen! :) Men vi har haft två jättefina dagar tillsammans, vi har haft Entouragemaraton - började om från början och den serien är verkligen en av de bästa. Love it! Ni som inte är hooked än, bli det. Går inte att ogilla den serien! 




Nu ska jag bädda ner mig och ladda upp inför morgondagen, vi ska sätta igång med grupparbetet som ska redovisas nästa vecka, och så blir det matteplugg heeela veckan. Tenta på lördag innan jag sticker ner till Båstad!

Sov gott, så hörs vi imorgon. Jag hoppas att ni har haft en mysig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback