Emma sover i min säng

Jag har inte fått mycket gjort idag.. Lägenheten ser exakt likadan ut som den gjorde när jag vaknade. Bra va? Men fina Anna ringde och hörde om jag var hemma, vilket jag var, så hon kom förbi med kanelsnäckor och en inflyttningspresent till mig. Hon hade köpt en mugg till min temuggssamling! Jag blev så himla glad för den, jag har sett den flera gånger innan och den passar perfekt i samlingen. Och så fick jag ett te som luktar ljuvligt! Tack så mycket vännen! :)

Sen kom min andra fining Emma hit och hon är fortfarande här :). Det är så mysigt att ha folk här! Jag började med lägenheten och Emma ligger och sussar i min säng, gulle! När Emma vaknat till ska jag börja städa här på riktigt och sen duscha, göra mig iordning och så ska vi dricka lite gott vin hos mig ikväll, och sen blir det nog Pipes.

Vi hörs sen vänner! Kramar ♥.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback