Det snurrar i min skalle

Jag har tillbringat större delar av kvällen åt min kära syster. Vi snackade oavbrutet i telefon i nästan två timmar tror jag. Emelie kläckte ur sig en idé som inte alls är fastställd än, men vi har lillfingrat (över telefon :P) på att vi ska göra allt för ett genomföra den. Skriver mer sen när jag vet mer.

Men det inkluderar Emelie och mig, och många, många nya och spännande saker. Och det kommer att inträffa nästa sommar. Jag är så exalterad så att allt snurrar mer eller mindre i min skalle nu.. Nu är jag dryg som inte säger vad det är - jag vet! Men jag uppdaterar er när jag själv vet mer!



Till middag fick det bli en pastasallad med ceasardressing ovanpå :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback