Den perfekta söndagen!

Gissa om jag har haft världens skönaste söndag? Har utnyttjat den på bästa tänkbara sätt: tog en sovmorgon till halvelva, gick en skön morgonpromenad, laddade mobilen och packade en liten väska med en filt, en flaska cola och en bok som jag fick låna av Elin igår.

Jag gick upp till Stadsparken som ligger högt upp på berg och klippor, och där var det minsann nästan helt vindstilla. Det var ganska mycket folk redan när jag kom, de satt med mjukglassar i händerna och tog emot solens värmande strålar.

Jag slog mig ner på en gräsplätt så att jag hade den finaste utsikten över Jönköping. Jag har lyssnat på musik hela dagen och läst över 200 sidor i den där boken jag lånade - När natt blir dag. Den är supermysig!

Boken är en typisk tjejbok som verkligen var lättläst, kunde liksom inte släppa den. Kommer definitivt att läsa ut den senare ikväll! Så tjejer, ni som vill läsa en romantisk och söt bok med humor och lite "tantporr" som Elin kallade det - så ska ni läsa den här! :)







Nu ska jag fixa ihop något att äta. Kom på att jag helt glömt bort att äta idag,
boken var för bra för att tänka på annat ;)! Så nu får det bli ordning på mig. Hörs sen!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Vilken underbar sommarbild på dig gumman, skit söt =)

2011-05-09 | 21:06:36
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
zara säger:

fina bilder!

2011-05-09 | 21:39:48
Bloggadress: http://zka.blogg.se/
C säger:

Tack syster!! :) Och tack Zara! Vad mysig blogg du har =)

2011-05-09 | 22:48:33
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback