Dagen efter

Hej! :) Jag vaknade sent idag också, måste ha många timmar att ta igen för så här mycket har jag inte sovit på länge. Eller så beror det på att vännerna lämnade min lägenhet halvfem.. hehe :). Vi hade en riktigt bra kväll igår! Jag och Emma drack gott vin här hemma, lyssnade på soft musik och drog sen iväg till Klubb Enkelt. Där träffade vi Mattias med två vänner, vi köpte öl och hällde ut halva... där var SÅ mycket folk, och den ena efter den andra trillade in i varandra, så till slut låg min öl på golvet istället för i magen. Tråkigt när det är för mycket folk! 

Så vi tog en taxi hem till Mattias och hämtade mer god dricka, fortsatte hem till mig och hade en mysig efterfest med Håkan Hellström och rödvin. Jag la mig halvfem ungefär, det var ljust ute - de nätterna är de bästa. Jag älskar att lägga mig efter en hel natts festande, när morgonljuset kryper på. Åh så mysigt det är!

Hoppas att ni också hade en härlig lördagskväll! :) Idag ska jag bara plugga och ta det lugnt. Är sugen på bio ikväll, får se om det blir något av det! The Hangover part II ska ju vara riktigt ball har jag hört, dessutom väldigt passande en söndag som denna. Någon som har sett den?








Här har ni trailern till Baksmällan II:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback