Bästa helgen

Hej igen! Jag sitter och lägger in alla bilder på Facebook, av 240 bilder igår valde jag ut de 100 bästa, men det var svårt för alla var så himla mysiga och fina. Precis som mina vänner är - mysiga och fina. Mina vänner är guldvärda ♥, det ska ni veta. Jag hade en så perfekt helg, ville inte att den skulle ta slut! Och snart är det sommarlov och då kan ni räkna med precis så här underbara saker hela sommaren. Längtar!

När jag kom upp igår hämtade tjejerna mig i Ängelholm, så körde vi iväg och handlade och sen hem till huset. Där lirade killarna fotboll och drack öl i solen. Vi bytte om till bikini och lade oss i solen, öppnade en iskall cider och njöt. Sen öppnade Fanny & Alex lite presenter och så fick jag en välkomst-öl-bong. Det var kvällens grej, bongen med stort B.

Vi grillade och fortsatte kvällen som om morgondagen inte existerade. Härligt var det! Vi dansade limbo i trädgården och My blev mästarinna, hon var galet grym! Tobbe var inte långt därefter. Vi dansade hela natten och avslutade med ett nattdopp nere vid stranden, bastade och värmde oss och sen somnade vi gott. 














Avslutar inlägget med den här bilden på mina fina. Ni är alldeles för bra!

Sov gott, nu är jag för himla trött.. skola imorgon och sen ska jag springa till min lägenhet och mäta lite och gärna börja fatta att det faktiskt är min nu! :)

 


Kommentarer
F A N C Y säger:

Ååh så många fina bilder :) <3

2011-05-23 | 09:21:37
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback