Parkhäng med ollonborrarna

Hej hopp! Allt bra med er idag?
Solen skiner så fint även idag, och strax ska jag göra mig klar för en eftermiddag och kväll på jobb. Idag jobbar jag till 22, lite segt.. Men efter klockan 22 har jag en helt jobbfri helg framför mig, ganska så exakt 87 timmar ledigt :P ska bli så oerhört skönt!

Igår mötte jag som sagt upp Kevin och hans goa vänner i Rönneholmsparken. De hade grillat för fullt och var mitt uppe i en kubbturnering. Emelie och jag hoppade in i vars ett lag, jag och Emma tog vårt lag till final men tyvärr avgjorde Michaela i vårt motståndarlag - så vi förlorade i finalen :P. Det var riktigt mysigt med parkhäng och fina vänner (och en invasion av megastora ollonborrar!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback