Missnöjd!

Nu är jag tillbaka efter en vidrig löptur. Haha.. den var hemsk! Jag har ont precis överallt, ljumskar, i knäna, låren, har skavsår på tårna.. precis som det ska va med andra ord. Jag har dessutom glömt min inhalator i Jönköping så Emma ska skicka ner den så fort som möjligt, alla jäkla pollenkorn och katthår täpper till luftrören och det gynnar inte mitt löpande direkt! Men det märks verkligen hur fort konditionen försämras! Jag är missnöjd över hur dåligt det gick men jag är nöjd att jag sprang trots alla mina klagomål längs turen.. :) Jag sprang hemifrån, till pildammarna, två varv, och sen hem igen. Och precis när det var som jobbigast, så kom Danza Kuduro på, lyssnade på NRJ när jag sprang. Grymt bra för att få fart på benen igen.

För nästan exakt en månad sen sprang jag milen, mina första 10 km någonsin. Idag blev det bara drygt 7 km. Men jag ser detta som ett tecken istället - för nu är det verkligen dags att börja springa! Det går fort att få upp sin kondition igen, det vet jag. Så nu kör vi!



Hehe, härlig dal där i mitten! Syret tog slut..! Men jag kom iallafall igång igen. Nu har jag något att sträva efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback