Midsommar!

God morgon käraste ni!
Här sitter jag med en kopp te och njuter av Sveriges sommarväder... Riktigt tråkigt. Ikväll är det lugnt men nu på dagen skulle vi ju hitta på en massa roliga saker med gänget. Får se om det kanske spricker upp senare men just nu ser det inte så trovärdigt ut. Vår plan är att vi ska träffas allihopa nere på Limhamnsfältet precis som förra året, spela brännboll, fotboll, käka lunch och bara ha det bra i solen (?). Så vi får hålla tummarna!

Kevin och hans vänner ska nämligen också ner vid samma tid, jag pratade med Michaela om det och om vi ses därnere hade det varit kanon ju! Så vi får hoppas det.

Men nu ska jag diska upp här, packa ner alla olika klädalternativ (typ regnkläder haha), och sen hämtar Malin och Fanny mig klockan elva - och då ska vi handla jordgubbar!


Hoppas att solen skiner idag också! Vi hade så mysigt förra året!
Men vi kommer ha minst lika mysigt ändå, bara lite blötare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback