Mental förberedelse

Nu är jag hemma efter en härlig arbetsdag! Jag jobbade självständigt idag (med två andra) men jag gick inte bredvid och det har gått hur bra som helst. Började som jag skrev innan, 7.15 och det är faktiskt ett pass jag föredrar, så himla skönt att komma hem i tid och ha hela eftermiddagen och kvällen framför sig. Tiden bara rann iväg dessutom!

Och nu försöker jag ladda upp inför en ordentlig löptur.. varför är det alltid så, att hela dagen innan går jag runt och tänker på hur sugen jag är på att springa när jag kommer hem, men när jag väl kommer hem våndas jag för att ta de första stegen. För mig är det alltid så iallafall. Men ut ska jag! Måste bara ladda batterierna och förbereda mig mentalt med en asbra pepplåt när jag springer - Sweat med Snoop & Guetta.

Har ni någon speciell låt som peppar er när ni ska ut och springa?! Tips är välkomna!! :) Jag behöver fler, man tröttnar tyvärr ganska snabbt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback