Långhelg

Hej fina ni!
Jag sov länge idag, till tio. Så skönt!! Och välbehövligt. Har varit uppe sent några nätter i rad och fixat med lägenheten, det tar tid när man gör det ensam faktiskt! Men här börjar bli riktigt fint nu. Nu sitter jag med frukost/lunchmackan och ska snart göra mig iordning. I eftermiddag åker jag ju till Malmö ♥! Men innan dess ska jag ha städat och packat och helst pluggat lite. Men jag ska i och för sig sitta på bussen några timmar så det blir perfekt tid för plugget.

Vädret är inte lika roligt idag, helt grått ute. Men man kan inte ha sol varenda dag! Jag hoppas att ni har en trevlig torsdag och start på långhelgen. Vi hörs senare mina vänner, nu ska jag sminka mig! Puss & Kram!



Kommentarer
M E R E I säger:

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

2011-06-02 | 17:17:21
Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback