Jordgubbsdrink till mamma

Hej kära ni!
Helgen har varit allt annat än dålig. Gud så mysiga dagar vi haft! Som jag skrev sist så var vi på studentfester i fredags, två väldigt lyckade sådana. Och igår firade vi mamma (som fyller år idag) och moster med grillning och myspys. Senare på kvällen körde jag hem till min fina man och hade det mysigt, halvsov på hans arm i soffan framför en Wallanderfilm och njöt av att äntligen vara hemma igen. 

Idag har jag bara tagit det lugnt, körde och hämtade mamma och Emelie efter Kevin och så handlade mamma hundratals blommor att plantera. Och nu väntar jag på att vi ska käka en smarrig kladdkaka som blir kvällens tredje rätt. Vi firar mamma ikväll, bara vi tre :). Ikväll ska vi se Runaway Bride som min filmfantast till syster fortfarande inte har sett! Helt galet är det, för det är en av de bästa filmer som finns tycker jag. Så jäkla bra och mysig tjejfilm! Julia Roberts och Richard Gere i huvudrollerna, precis som i Pretty Woman.

Vi hörs sen, hoppas att ni haft en precis lika go helg som vi! Kramar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback