Home SWEET home!

Hej allihopa!
Nu var det ett tag sen jag skrev något. Jag har haft en fullspäckad vecka, min syster kom på besök i Jönköping och vi hade det hur mysigt som helst. Quality time behövs alltid! Och igår morse kom vi hem till Malmö, solen sken och fåglarna kvittrade. En riktigt fin sommarmorgon!

Gårdagen innehöll studenter och firande, och alla dessa underbart glada studenter gör mig så lycklig. Jag längtar tillbaka till vår tid, vårt år och vår studentdag. Jag hade verkligen kunnat plugga hela det sista året en gång till bara för att få ta studenten igen. Åh, denna ljuvliga och fortfarande bästa dag i mitt liv!

Men igår var det som sagt inte vår tur, utan bland annat Douglas, min kära pojkväns bror, som tog studenten. Det var en mysig festkväll hos familjen Möller som fortsatte hemma hos Karl där resten av mina fina vänner befann sig. Vi kom hem vid fyratiden inatt och var så nöjda med kvällen. En perfekt sådan!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback