Hej käraste! Nu väntar jag på bussen hem f...

img_1555 (MMS)

Hej käraste! Nu väntar jag på bussen hem från jobbet. Jag vet att jag varit dålig med uppdateringen men tyvärr har jag haft hundra saker till i huvudet att hålla reda på! Bland annat allt nytt jag har tagit in från de intensiva jobbdagarna denna veckan, det är svårt att vara helt ny på ett sånt här arbete. Men jag känner ändå att jag börjar få kläm på det, och förhoppningsvis fallet resten på plats efter hand! :) jag skulle egentligen varit ledig idag men ibland ändras planerna och det var helt okej att jobba idag trots festen igår. Pappa och Anette hade fest hemma och firade 10-årig bröllopsdag och det var så trevligt så. Angående löpandet i veckan så hann jag bara med onsdagen och torsdagen, Emelie och jag sprang en härlig kvällsrunda vid tiotiden i torsdags och när vi var som längst hemifrån började det ösregna! Men det är faktiskt riktigt härligt att springa när det regnar! Kommande vecka ska jag trycka in fler turer, är ledig två dagar så jag kan nog klämma in det bra! :) jag hoppas att ni haft en trevlig helg, min har varit väldigt fin med tid för både vänner, familj, pussar och däremellan jobb! Härligt! Vi hörs! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback