Fin start på veckan

Hej hej!
Ni kan tro att jag haft en underbar dag i strålande solsken. Jag tog bussen ut till Malin imorse som jag skrev innan, handlade med mig bullar som vi åt till frukost. Malin hade dukat fram massa gott och satt på ett avsnitt Vänner, så himla mysig morgon! Därefter placerade vi oss i vars en solstol och har stekt ordentligt, är alldeles rödbrun över hela kroppen. Men inte bränd, utan sådär lagom med färg :).

Jag och Kevin har ju varit på lägenhetsvisning nu ikväll som jag skrev tidigare, och jag är så gott som såld. En helt fantastisk lägenhet måste jag säga. Kevin är sugen, det är han. Så vi får väl se om det blir några bud imorgon eller inte! Men jag röstar iallafall för den här. Den ligger så fint mitt i stan, med en grymt mysig innergård och ja - allt var toppen. Jag håller alla tummar och tår!

När vi var färdiga i lägenheten gick vi en runda genom Malmö som faktiskt är oerhört vackert, speciellt sommarkvällar som denna. Vi bara gick och gick i två härliga timmar, snackade om allt mellan himmel och jord precis som vi alltid gör, köpte med oss gott att dricka från Espresso House när vi gick hem genom stan, och sen bort mot Pildammarna och fortsatte sen hemåt i kvällssolen. Det har kort och gott varit en underbar dag. Härligt med lediga dagar!


Frukostmys hos Malin


Puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback