Äntligen hemma

Japp! Då var jag hemma, och har fått i mig en himla massa god mat. Mammas potatismos (och inget skräp som pulvermos) utan riktig, åh vad gott det är! Och så ugnsstekt falukorv med lite ost ovanpå. Det passade mig utmärkt en kväll som denna. Jag har faktiskt inte ätit något sen frukost, för maten på jobb var inte min favoriträtt idag - Jansons frestelse. Gillar inte sill så jag avstod!

Det gick bra idag också, börjar nog komma in i det och känner att jag kan jobba mer avslappnat för att jag blir mer och mer säker på det. Men jag har fortfarande massor att lära. Och det ser jag fram emot!

Imorgonbitti ringer klockan alldeles för tidigt för min smak.. jag måste ta bussen strax efter halvsju. Men jag slutar ju tidigt också så det väger upp. Ska ut och springa en ordentlig runda tänkte jag, bränna lite fett! :) Det är lite småläskigt att springa själv om kvällara och Emelies och mina jobbtider krockar nästan varje dag, så en eftermiddagstur imorgon blir perfekt.

Hoppas att ni har en mysig måndag och fin start på veckan! Jag håller tummarna för att solen tittar förbi på fredag! Det vore så typiskt om ännu en midsommar skulle bli regnig.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback