Måndag igen

God morgon!
Nu är det dags för lite jobb igen, är inte alls sugen. Sov ganska dåligt inatt och nu när jag precis kommit på fötter så skar jag mig rakt i handen när jag skar upp frukostbullarna. Det gör jätteont och slutar inte blöda, vi har inga plåster heller så jag har fått tejpa med hudtejp sålänge, det funkar ganska bra. Men det lär bli svårt att arbeta med ett sår i handen när man tvättar händerna hundra gånger om dagen och spritar de därefter..

Tänkte visa er några bilder från lördagen innan jag gör mig iordning. Vi var hemma hos Line och Rasmus och delade på fyra flaskor vin och två påsar chips :) Vi spelade kort och dansade och hade en mysig liten förfest med ett helt sanslöst regnoväder utanför. När regnet äntligen stannade upp för en stund tog vi cyklarna och cyklade in mot stan, dansade en timme på Etage men hade ganska tråkigt där allihopa, så vi fortsatte på KB där vi träffade Kevin och många av våra vänner, alltid lika roligt att träffa folk ute som man inte räknat med! :) Vi har haft en riktigt bra helg, och jag kunde inte ha utnyttjat den på bättre sätt än så här. Nöjd!











Fake, oh so fake =)..






Måste säga att helgen har varit precis så härlig som jag ville att den skulle vara. Fredagsfest, lördagsmys med mamma i stan, lördagsvin och dans, söndagslunch på V.E.S.P.A på bo01, film och mys med min darling igårkväll. Kunde inte blivit bättre :) Tack mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback