Rosé på en tisdag

Vi har haft en supermysig kväll, jag och mina tjejer. Fanny kom hem till mig när hon slutat jobba och åt tillsammans med mig och mamsi. Mamma bjöd på ugnsrostade potatis, färska champinjoner, morötter, paprika och massa annat gott i världens godaste rosmarin-marinad, till kött och kryddsmör. Himlans gott!

Vi mötte upp Malin & Emelie och gick bort till Lilla Torg och satte oss på Victors, lät benen vila och rösterna tvärtom. Det är så skönt att bara sitta rakt upp och ner och prata, om allt mellan himmel och jord. Dricka några glas vin, en iskall cider eller bara vara. Mysigt ♥.

Nu är vi hemma igen, alla var såå trötta efter långa jobbdagar. Men imorgon är vi som sagt lediga alla fyra, då bär det av mot Helsingborg och så ska vi äntligen få se Malins lägenhet!! :) Är så nyfiken!






Sov gott vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback