Dance as if no one were watching

Hej sweeties!
Gårdagens festligheter var hur lyckade som helst. Vi kom hem runt tretiden inatt, jag sov hela vägen hem i bilen, jag kunde inte hålla ögonen öppna! Hade trots allt varit vaken i 22 timmar, jag gick ju upp klockan fem igårmorse och jobbade hela dagen. Men kvällen och natten i Falsterbo var grym, jäklar vilket drag det var! Hur mycket folk som helst och när John Dahlbäck började spela gick alla loss totalt - maximal stämning! Längtar redan till morgondagens natt av dansande och goda drinkar med mina favorittjejer. Jag har massa bilder att lägga ut men Emelie har kameran med sig på jobbet idag, så jag visar de senare!
 



Vi hörs lite senare, hoppas att ni njuter av vad fredagen har att bjuda på. Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback