Bildbomb

Hej! Jag har precis kommit hem från Malin, min kära lilla vän :). Vi har solat och bara glassat i solen hela dagen, tackar GUD för att solen skiner så fint idag! Imorgon spås det ju bli riktigt kasst väder. Blää.. Jag har fortfarande semester, då ska solen visa sig tycker jag!

Jag har ju varit jättekass med ordentliga blogguppdateringar, har bara skrivit snabbt från mobilen de senaste dagarna. Har inte suttit vid datorn så det har inte blivit något, vädret är ju för fint! Men nu tänkte jag slänga in några bilder från den senaste veckans bravader. Enjoy!


Jag och mina tjejer körde till Helsingborg för att äntligen få se Malins nya lägenhet. Vi passade på att ligga i gräset några timmar innan, vandrade runt i denna otroligt mysiga stad, käkade lunch och hade en riktigt fin dag!








I torsdags drack vi vin och käkade hallon i kvällssolen, körde ner till Falsterbo, träffade hela gänget där nere och dansade tills fötterna värkte till grymma John Dahlbäck. What a night!









I lördags var jag och min kära mamma i Lund, shoppade, åt en smarrig lunch och njöt i solen. Quality time!




Några timmar senare i lördagskväll körde vi återigen ner till Falsterbo för att dansa loss på avslutningskvällen! Vi förfestade hos Oscar i Ljunghusen innan vi drog vidare.









Ni är mina finaste små sockerbitar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback