Enchiladas

Jag kände för något annat ikväll än bara köttbullar eller kyckling med ris. För det är vad det brukar bli, men nu har studiepengarna kommit till rätta igen, och denna dagen varje månad lagar jag något extra gott. Så jag bestämde mig för att laga enchiladas, som vi fick hos Hanna för nån vecka sen!

I mina enchilads hade jag färska champinjoner, röd paprika och hackad lök, som jag stekte ihop med kycklingbitar. Sen fyllde jag på med en jättegod créme fraiche som har smak av tomat & basilika, och så kryddade jag med salt och stark chilipeppar. Ovanpå lade jag lite ost och sen in i ugnen tills de fått färg och blivit knapriga.



Imorgon åker jag till Malmö för en mysig långhelg hemma, jag missar dock en föreläsning på torsdag men det är pga en anställningsintervju på torsdag, för jobb i sommar. Berättar mer senare när jag vet mer!

Nu ska jag packa ihop lite saker och prova mina nya träningskläder jag köpte idag! Stay tuned.



Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh, det såg ju faktiskt gott ut, och jag som konstrade så mycket på ICA maxi hi hi, det får du laga nästa gång gumman =) Lägg ut bild sen på träningskläderna, weeiiihooo och läs mitt When I grow up... inlägg på bloggen puss

2011-01-25 | 21:21:44
Bloggadress: http://www.emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback