Den tjugosjunde januari

Så var intervjun avklarad och det kändes som att det gick bra! Jag har sökt sommarjobb på ett äldreboende i Malmö, jag vill försöka komma in i vårdarbetet så fort som möjligt! Vi börjar ju praktiken redan till hösten så det känns skönt att få starta lite innan. Man vet aldrig hur det går men det kändes bra :).

Nu ska jag sticka över till Fannygumman och mysa ikväll sen blir det nog att jag sover hos Kevin, får passa på nu när jag är hemma! Malin skulle också varit med och myst men lilla loppan är sjuk :( Men hon måste vara frisk till på lördag för då ska vi ut o fira mig, så det är bättre att stanna inne tills dess och kurera sig.

Ha en trevlig kväll allihopa - det tänker jag ha!



Kommentarer
mysan säger:

Vilka då? Mina föräldrar jobbar båda två inom vården. Dem kanske kan rekommendera dig, om du inte får på någon av dem två.

2011-01-27 | 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback