Wanna be on top?

En våning ner hos Emma, blåbärspaj med vaniljsås, Top Model-avsnitt som toppades av ett extra oväntat avsnitt direkt efter. Måndagen kunde inte avrundats bättre :).

Men nu har jag så ont i huvudet vilket jag haft hela dagen och även igår, den vill inte släppa. Tror jag behöver sömn. Massa sömn! Så därför bäddar jag ner mig nu och lägger mig tidigt ikväll. Imorgon är det biblioteksplugg med tjejerna som gäller, topphumör krävs!

Sov gott kära ni, hoppas er start på veckan varit fin.



Fantastiska Ann



Sockersöta Jane


Jane, Chelsey, Ann - tre favoriter


Blåbärspajen! Så god!


Kommentarer
syster säger:

Vilka roliga inlägg, blev helt glad nu på morgonen när jag såg att jag hade lite att läsa och titta på =) Love Ann!!!! Vi borde fixa en fanclub... Blev sjukt sugen på din sallad, måste göra den och liiite pesto kanske =)

2011-03-01 | 11:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback