Ville bara säga tack

Jag ville bara passa på att säga tack för alla snälla kommentarer som kom upp efter Frisyrinlägget, jag är så glad för allt ni skriver! Min dator har varit lite knäpp det senaste dygnet så det har varit svårt att svara på alla kommentarer så jag tänkte skriva här istället. Jag fick frågan om jag kunde visa frisyren i steg, med bilder. Det gör jag gärna, för min förklaring är inte den lättaste! Min syster ska hjälpa mig att ta bilder, om det blir idag eller imorgon vet jag inte! Men bilder kommer :)!

Nu ska jag njuta av en fin dag i stan med mina fina, vi ska besöka så många Second Hand-butiker vi hinner med idag! Resten tar vi imorrn!

Kram på er! Trevlig fredag, njut av att det är helg!




Kommentarer
maya säger:

det var ett bra inlägg, hehe. ja jag gillar att sätta upp håret men nu när det har varit så kallt har det bara blivit utsläppt....håret värmer örona =)

2011-02-25 | 18:23:06
Bloggadress: http://mayalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback