Sovmorgon

God morgon! Japp, det blev en sovmorgon idag, men bara för att jag var iväg och hämtade Kevin inatt vid tvåtiden. Sen satt vi uppe och snackade och tiden rann iväg och vi somnade inte förrän vid fem. Så det var hur skönt som helst med sovmorgon!

Nu har vi ätit frukost och ska snart sticka iväg till affären och handla lite till ikväll, om vi kommer ut. Det är verkligen snökaos nu, ännu mer än igår. Ogillar snön. Men det är bara att vänja sig eftersom jag ska tillbringa fler vintrar här :).

Nu sitter jag här och kikar på Emelies blogg och myser med Norah Jones - Come away with me.






Min nya fina tekanna blev invigd idag :)



Kommentarer
FANNY säger:

Jag försöker i alla fall :P Fick lite smått panik när jag såg mig själv i bikinin så jag var tvungen! Det blir nog KB som vanligt ikväll! Hansson och Evers ska firas lite =)

2011-02-11 | 14:17:28
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/
Emelie Sjölin säger:

OK, bästa inlägget någonsin, fy fasiken vad mysigt!!! Jag vill också!!! =) Och herr jesus vad snygg Kevinwoo är på sängbilden, fin fin fin bild puss puss

2011-02-11 | 15:19:19
Bloggadress: http://www.emeliemartasjolin.blogspot.com
Mamma säger:

Vet du om att du har en så snygg pojkvän???

2011-02-11 | 17:07:38
C säger:

Det vet jag, och ni är så söta som skriver så fina saker :)

2011-02-11 | 20:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback