Mjölksyra

Efter 9 timmars plugg kunde jag inte koncentrera mig längre, så jag packade väskan och drog till Friskis. Det var så skönt att träna sent, knappt något folk! Efter halvnio var där nästan tomt. Svetten rann och mjölksyran hälsade på idag också - uppfriskande!

Innan jag gick hemifrån var jag tvungen att tapetsera min tå med plåster, bokstavligt talat. Efter träningen igår hade jag världens skavsår och blåsor mellan stortån och grannen, att något så litet kan göra så ont.. Men det kändes bättre med fem plåster iallafall :).

Nu sitter jag här i min morgonrock och varvar ner till lite mysig musik, just nu spelas Don't miss you at all med underbara Norah Jones. Kan lyssna på henne dygnet runt! Annars så ska jag bara slänga min psykologibok i väggen - sen gå och lägga mig.




Sov gott ♥, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback