Lördag: dinner, drinks n' dance

Lördagsmorgon var inte alls så skön som jag tänkt mig. En liten sovmorgon kunde vi ju unna oss, så vi sov till 10, mamma och jag. När jag reste på mig märkte jag att jag legat som en stupad katt hela natten, på mage och med hakan på mina två kuddar vilket resulterade i en stel nacke.. Emelie kom hem med ipren och jag låg i badet en lång stund med en varm och våt handduk virad runt nacken och det funkade faktiskt! Handduken och iprentabletten hade gjort sitt och jag var på G för en laddad tjejkväll!

Tjejerna kom klockan sju och då serverade jag en Frozen Strawberry daiquiri som faktiskt blev väldigt lyckad! Har inte gjort någon tidigare men denna blev riktigt god :).

När jag öppnat alla mina fina paket satte vi oss och fyllde på glasen med rosévin, tallrikarna med fläskfilé, potatisgratäng och aromsmör med färsk basilika och soltorkade tomater i, och så skålade vi och hade en fin start på kvällen!

Kvällen forsatte med dans, massa dans, spelet "Med andra ord" som är så himla roligt, gott vin, underbara vänner och återigen - dans!

Dansandet fortsatte i en taxi och vidare på KB där vi träffade på Kevins kompisar som hade firat Michaela. Alltid lika trevligt att träffas när jag väl är hemma! Även våra kära SPFG-vänner var på plats och vi hade en grymt bra kväll.

Tack mina kära vänner och mamsi för en jättefin kväll, och för presenterna! Den kunde inte ha varit bättre! Ni är bäst ♥.

Bilder kommer så fort mitt internet funkar där hemma!!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Keep up the good work honey =) Älskar att läsa din blogg! <3

2011-02-01 | 20:59:06
Bloggadress: http://www.emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback