Back in business

Ja, då var jag tillbaka i Jönköping som inte alls är så kallt som det var i onsdags när jag åkte - skönt!!

Idag har vi haft kursintroduktion för Patofysiologi och Farmakologi, som vi ska läsa parallellt nu. Det kommer bli intressant det här! Men efter en förmiddagsföreläsning och en på eftermiddagen om läkemedelsmatte..så är vi ganska slut allihopa. Så för att ta en paus i pluggandet ska Emma och jag köra och storhandla till mig! Jag kan behöva en bil för att ta hem allt, har absolut ingenting hemma. Jo, flytande smör. haha, men det blir ingen god maträtt av det så handla ska jag!

Hoppas att ni haft en mysig helg allihopa!

Här kommer lite bilder från i lördags i Malmö, på "Volym" som ligger på älskade Möllan. Vi firade sötaste Emma som fyllde 18, det var en fantastiskt rolig kväll!







Vera och födelsedagsgrisen Emma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback