33:e gången gillt?

Att jag inte har vant mig än! Jag halkade idag igen, precis utanför huset. Det är precis som om jag anstränger mig för att inte halka hela vägen hem, men när jag börjar närma mig så slappnar jag omedvetet av. Skönt är det iallafall icke! Jag hade pappa i luren samtidigt, träningsväskan på armen och mina nyinköpta frukostvaror i den andra handen så det fanns ingen chans att ta emot med händerna. Hehe, jag har ju snart ballar av stål så många gånger jag slagit mig denna vinter..!

Alla förutom ett stackars ägg klarade sig :) tur ska man ha.

Idag har vi haft en lååång dag med seminarier från 9-16 och efter det friskade vi upp våra huvuden på Friskis. Alltid lika skönt! Nu ska jag laga mig en middag och sätta igång med pluggandet sen. Tenta om en vecka!

Vi hörs lite senare. Om jag inte halkar i köket eller nåt!





Kommentarer
Anonym säger:

dina bilder är så jävla bra!

2011-02-16 | 19:10:49
C säger:

Sv: tack så mycket!!:)

2011-02-16 | 19:31:56
Emelie Sjölin säger:

Har du tagit äggbilden själv?! =) Nya headern passade skit bra ju, like like like! Så himla god din middag såg ut och nyttigt ju, like igen. Hm, var det något mer... Nope that's it for now baby bell ;)

2011-02-16 | 20:45:10
Bloggadress: http://www.emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback