New me

Sådär! Nu har jag kommit hem från frisören, min väldigt duktiga frisör Ida! Jag kom dit, lagom nervös för att mitt hår skulle bli grönt. Inte för att jag misstrodde henne men för att det var såpass blekt innan. Men efter många förslag från henne så kom vi fram till en bra mix.

Jag tror hon blandade tre eller fyra nyanser och lade i en mörkare ton i botten för att det ska se mer naturligt ut, man är ju alltid lika mörkare undertill. Sedan kammade hon ut färgen på längderna och mitt ljusa lyser fortfarande genom men färgen är mycket mer lik min egen hårfärg och mina mörka ögonbryn! Jag är väldigt nöjd. Det känns nästan lite ljusbrunt som har blivit solblekt! Tack Ida! :)


Vad tycks?


Kommentarer
Alice säger:

Det blev ju jättefint :) Härligt du valde lite mörkare nyan nu till vintern! Kramis!

2011-12-02 | 14:17:53
Bloggadress: http://alicealizee.blogg.se/
Alice säger:

Åh det ska du vara, för det blev jättefint!

2011-12-02 | 14:26:01
Bloggadress: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback