artonde december

Hej godingar!

Jag är väl medveten om att jag inte skrivit något sen i torsdags, men jobbet, skolan och vännerna (med all glädje!) tar upp min tid! Mestadels är det jobbet som gör att jag inte orkar skriva något när jag kommer hem, är helt slut på kvällarna.

Men igår efter att jag slutat hämtade Hanna upp mig och Anna och så körde vi och handlade pizzaingredienser med Jacob och Alex. Vidare till Elin och så var pizzalagningen igång - det blev så himla gott! Vi hade en mysig kväll framför Svenska hjältar och vi grät allihop. Fint men tårdrypande program.

Idag har jag jobbat och därefter bara tagit det lugnt, försöker bli frisk (!). Är kanonförkyld. Punkt slut.

Förutom att jag mest legat under lager av filtar i soffan ikväll så har jag provat lite olika frisyrer i brist på annat att göra. Jag testade rosettfrisyren men med mitt lilla hår blev det en väldigt ynklig rosett, men det funkade. Hårstråna spretade åt lite olika håll men äh - det var kul att testa! Sen provade jag mig fram lite och fick fram en väldigt söt frisyr som fortfarande håller sig kvar. Mitt hår brukar alltid glida ur nålarna eller bara falla ihop men den här lilla snurran sitter precis där den ska.









Nu - sängen! Sov så gott vänner. Vi hörs definitivt imorgon, efter jobb då såklart.
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback